Brist på tålamod och kanelsnurror

Det sägs att det ska finnas någon för alla, att det finns någon där ute som bara väntar att få storma in i ens liv och möblera om i ens känsloföråd när man minst anar det. Men när kommer denna någon då?
Jag väntar med öppna armar och han kan få en kanelsnurra också om han vill det, bara detta väntade kan få ta slut för jag har inget tålamod. Och sanningen är den att jag vill inte vara ensam längre!
Jag vill ha någon som ligger brevid mig och andas på min hals när klockan är mitt i natten.
Någon att vandra genom vår lösaktiga stad med och känna att vi har lyckats, vi är inte som dom.

Kom hit och skaka om världen för mig!

Kommentarer
Postat av: Bella

Ha en super bra kväll :D :D

2009-01-10 @ 20:44:43
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Sandra

fan vilken fin design du fått till:D

2009-01-12 @ 15:20:37
URL: http://zzyxz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0