Låt mig lyckas, bara för den här gången!?

Och nu då?
Hur blir det nu?

Efter att ha tagit det där kolosala klivet och äntligen kommit till den delen då man kan gå vidare till nästa bana i livet, vad gör jag då?! Jag är så van vid att springa och försöka klara mig igenom samma bana så pinsamt många gånger nu utan att lyckats att jag glömt hur man gör när man väl lyckas.

Det känns så där tok bra att det blir läskigt. För jag vet inte än om det här är på riktigt eller om jag bara lurar mig själv och har lyckats fuska mig fram på nån konstig vänster, jag vill verkligen klara det och visa att jag kan. Visa alla elakingar till tvivel filurer som sitter inne i magen och river med naglarna och hånfilnar, men framför allt vill jag visa mig själv en gång för alla att jag är kapabel till detta och inte behöver sitta på sängkanten med händerna för ögonen så att jag inte ska se i spegeln att tårarna än en gång lyckats tränga sig ut och bilda niagarafallen i miniatyr.



- Föresten så vill jag tacka Jennie (jenniewickstrom.webblogg.se) som gjort min blogg så här snygg och trevligare att fästa blicken på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0