Bortglömda förmågor och hjärtepirr

Under livetsgång så begår man många misstag.
Vissa av dom förblir misstag men vissa kanske utger sig vara något bra i sinom tid.
Jag påstår inte att det här var ett misstag utan tvärtom, det va nog en hjälp till uppvaknande av att inse vad jag egentligen är kapabel till just nu eftersom jag inte vetat det tidigare.
Jag är ledsen över att resultaten inte blev vad jag och kanske du, hade trott och hoppats på.
Det organ som påstås pumpa ut blog i mina ådror är nog så trasigt och illaluktande just nu att det tappat bort förmågan att känna något för någon annan på det där pirriga sättet.
Vilket har orsakat att jag gått på en stor förlust, men du ska veta att jag letade, jag letade som en galning efter instruktionsboken.
Du var allt annat är otillräcklig och jag svär på min egen tunga att det finns andra (funktionella) hjärtepirr där ute som gladeligen står med öppna armar för någon som du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0